niedziela, 23 lutego 2014

Miesiąc bloga = ♥ KONKURS ♥

 Wiem, że powinnam napisać ten post pięć dni temu ale Nina musi zawsze coś zapomnieć xD No więc..


18 lutego pojawił się na tym blogu post powitalny.

Wiecie co to znaczy? Już miesiąc minął a ja nadal piszę tego bloga. ;3
Dlatego organizuję konkurs! 

Trzeba napisać rozdział 3 i wysłać na mój email który jest w zakładce "Kontakt". 

Reguły:
1. Nie zabijać nikogo.
2. Nie robić wielkich zmian które by zmieniły całą historię.
3. Rozdział nie musi być długi, może być taki sam jak moje króciutkie chaptery ;D
4. Dziecko Jortini ma się nie urodzić.
5. Związek Jortini nie może się rozwalić. Mogą za to się pokłócić, ale ma to nie być za bardzo poważne.

Główna nagroda:
Opublikowanie twojej pracy + dodanie rozdziału do mojego opowiadania. Specjalny dyplom dla osoby i długiii wywiad. Szansa żeby zobaczyć 2 rozdziały przed opublikowaniem. Kolaż i promowanie bloga.
 
Nagroda pocieszenia:
Opublikowanie pracy - niestety nie dodam do historii. Dyplom, wywiad, szansa żeby zobaczyć 1 rozdział przed opublikowaniem, kolaż i promowanie bloga. 
Nie będę robić pierwszego miejsca, drugiego i trzeciego, bo po pierwsze mogę dostać 4 prace (chociaż szczerze w to wątpię) a po drugie mogę dostać tylko jedną pracę. 
 
Czas terminu jest nieokreślony, więc nie martwcie się, że nie będziecie mieć czasu. Na moim ostatnim blogu przyszła tylko jedna praca - tym razem mam nadzieję, że dostanę więcej mailów na temat konkursu.
 
Ludzie bez profilu na google też mogą brać udział! Musicie po prostu mieć email żeby mi wysłać swój rozdział. Niestety nie będę mogła promować waszego bloga ale będziecie musieli mi wysłać swoje imię żebym mogła zrobić wam dyplom.
 
     Śmiało, wysyłacie!
 
Nina Verdas ;**

10 komentarzy:

  1. Sto lat, sto lat! xD
    Jesteś z nami tutaj już miesiąc <333
    Ja biorę udział w konkursie!
    Już się biorę do pracy ;D
    Ale bez obaw, dziewczyny...
    I tak ze mną wygracie ;*

    Ściskam bardzo, bardzo mocno,
    Pati Brooks <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xDDD
      Jestem <333
      Oooooo ^.^ Dziękuje <3333
      Będziesz pewnie najlepsza ;3

      Nina Verdas ;**

      Usuń
  2. Ale świetnie!!!
    Prowadzisz go już aż miesiąc!!<3333
    Twój blog jest super!!
    Wezmę udział w konkursie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za miłe te miłe słówka <333
    Super? Wątpie. ;D
    To czekam na twoją pracę ^.^

    Nina Verdas <3 ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. ninaverdas@gmail.com
      Napisałam, że mój email jest w zakładce "Kontakt" lecz pewnie nie zauważyłaś <333

      Usuń
    2. Dobrze <3 Bardzo prawdopodobnie napiszę <3 Czekaj *-*

      Usuń
  5. Kiedy będą wyniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, ale na razie dostałam tylko jedną pracę, więc myśle, że nie będzie wyników przez długi czas.

      Nina Verdas ;**

      Usuń
    2. Dobrze dziekuje :)

      Usuń

Dziękuje za czytanie moich bzdur. Nawet nie wiesz ile to dla mnie znaczy.
<3333333333333333333